aviationhumor.net

Бла бла бла на авиационную тему

Модераторы: smixer, lt.ak, vova_k

Ответить
Сообщение
Автор
502
Гуру
Сообщения: 9545
Зарегистрирован: 25 авг 2006, 08:29
Member of AOPA: Yes
Откуда: Москва

aviationhumor.net

#1 Сообщение 502 » 18 фев 2011, 22:20

http://aviationhumor.net/chuck-norris-pilot-jokes/
Chuck Norris Pilot Jokes


Chuck Norris doesn't request clearances, he states intentions.

Chuck Norris is the only person ever to land on runway 37.

Hijackers squawk 7500 when Chuck Norris is on board

Chuck Norris once shot down three enemy aircraft with his aux fuel tank.

Chuck Norris has never landed with a crosswind. The wind would never dare get cross with Chuck Norris.

Chuck Norris doesn't fly into headwinds...the wind is always running away from Chuck Norris.

When Chuck Norris flies, the altimeter setting is 00.00. Chuck Norris is never under pressure.

Right of Way rules do not apply when Chuck Norris is flying. If you are flying toward Chuck Norris, you are wrong.

Chuck Norris doesn't shoot approaches...he kills them.

Chuck Norris is never off of glideslope, the glideslope is off of Chuck Norris

Two way contact for Chuck Norris is when he hits you with both fists simultaneously

Chuck Yeager broke the sound barrier with his Bell X-1 Jet. Chuck Norris broke the sound barrier with his fist.

Chuck Norris was told to ident, the controller was greeted with a fist coming out of his radar screen.

Chuck Norris doesn't level off; he tells the altimeter to stop moving

Chuck Norris was once denied a clearance... once

Chuck Norris was flying and saw a wall of clouds ahead so he decided to punch through them. He then got back in his helicopter and flew through the hole he just made.

Chuck Norris doesn't have emergencies, only moments of brief excitement.

Chuck Norris cannot be tracked on radar, if he appears, it is too late; you are already dead.

A good flight for Chuck Norris is a bad flight for you.

A Flight Docs gives med up chits, Chuck Norris gives med down kicks.

Chuck Norris once moved a stationary front.

All survival vests will be fitted with a Chuck Norris.

Chuck Norris isn't holding, he is circling above his victims.

Chuck Norris provides close air support via flying round house kicks.

No one knows what Chuck Norris' tale number is, nobody has ever gotten that close.
Ку — произносится при ритуальном приседании, а также при простом общении в результате чего один гуманоид (пацак или чатланин) должен прочесть мысли другого, сказавшего этот короткий призыв к беcсловесному общению на одном из плюканских языков.

Vrite
Новичок
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 29 янв 2011, 13:00
Member of AOPA: No

Re: aviationhumor.net

#2 Сообщение Vrite » 18 фев 2011, 22:32

Только Чак Норис смог дважды досчитать до бесконечности.
Чак Норис может перемещается со скоростью света не только в пространстве но и во времени!!! :mrgreen:

502
Гуру
Сообщения: 9545
Зарегистрирован: 25 авг 2006, 08:29
Member of AOPA: Yes
Откуда: Москва

Re: aviationhumor.net

#3 Сообщение 502 » 06 апр 2011, 22:38

Tower: Falcon X, Cleared to land #2. Traffic is a Tampico on short final.

Falcon Pilot: Tower, what’s a Tampico?

Tower: A low wing plane like a Cherokee.

Tower: Lear Jet X, Cleared to land #3. Traffic is a Falcon turning base.

Lear Jet: Tower, what’s a Falcon?
Ку — произносится при ритуальном приседании, а также при простом общении в результате чего один гуманоид (пацак или чатланин) должен прочесть мысли другого, сказавшего этот короткий призыв к беcсловесному общению на одном из плюканских языков.

tangmere
Новичок
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 20:25

Re: aviationhumor.net

#4 Сообщение tangmere » 09 апр 2011, 16:53

В конце 70-х в столичных аэропортах ещё работали диспетчерами бывшие военные ветераны- отставники. Вот они выдавали......
Один,написав некоторое количество команд по-английски русскими буквами,"предупредил" иностранный экипаж о скользкой РД:"ТАХИ КАРИФУЛИ".
Другому надо было остановить Люфтганзу на РД и пропустить другой борт.Он сказал:"ЛЮФТГАНЗА ХЭНДЭ ХОХ".И тот понял и остановился.
Это было на самом деле.

Ответить

Вернуться в «Авиационный флуд, флейм, юмор»